pawiany

Temat: sprzedam rover 620ti
Sprzedam rover 620 ti pełna opcja wraz z tempomatem i podgrzewane fotele stan bardzo dobry po wymianie rozrzadu oleju i filtrow oraz naprawie wysprzeglika sprzegla wszystko dziala poprawnie stan igła rok 1995 cena jaka mnie interesuje to 8000 tys.do negocjacji lub zamienie tez na rovera w dieslu w podobnej cenie kontakt do mnie to 664990942 pozdrawiam
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=55921



Temat: [R620SDi] Rover 620SDi, dobry stan, Kraków
Witam,

Rok produkcji: 1999
Przegląd: 10/2010
Ubezpieczenie: 05/2010
Przebieg: 202 000 km

Cena: 11500 (do negocjacji)

Zdjęcia i dodatkowe informacje e-mailem. Auto można obejrzeć w Krakowie.

Bogate wyposażenie:
ABS, felgi aluminiowe, el. regulowane i podgrzewane lusterka, światła przeciwmgielne, reflektory ksenonowe, immobilizer, cenralny zamek, 4x elektryczne szyby, 2x poduszka powietrzna, skórzana tapicerka, sportowa wersja foteli, drewniane dodatki, klimatyzacja (czyszczona i nabijana na wiosnę), wspomaganie kierownicy.

Nowe amortyzatory tył + przód Bilstein. Nowa pompa sprzęgła i wysprzęglik. Zestaw głośników Audiotec Fischer Helix Dark Blue (przód dwódrożny odseparowany ze zwrotnicami + głośniki na tylnej półce). Rozrząd, oleje i filtry wymienione przy 186000km. Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco. Opony Michelin Energy Saver. Wymieniony komplet poduszek zawieszenia silnika.

Stan dobry, drobne uszkodzenia lakieru (w normie jak na auto 10-cio letnie). Świeci się kontrolka SRS. Na tylnim zderzaku ślad po spotkaniu ze słupkiem

Link do OtoMoto: http://otomoto.pl/index.p...ow&id=C10139803

Kontakt:
tmierz [ at ] gmail.com
668410080
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=46174


Temat: Przykładowe koszty napraw - 620 diesel
Witam,
Czeka mnie kupno samochodu w nabliższym czasie, no i oczywiście dylemat.
Waham się między C klasą, Roverem 620 i Volvo 850 - tylko diesel.
620 - wygląd super, pochodzenie japońskie - dla mnie niestety - po 2 letnim użytkowaniu Primery (kompletna porażka: skrzynia biegów, hamulce, itp), ale silnik angielski.
C klasa - najdroższa, w dieslach 200 i 220 awaryjna pompa wtryskowa Lucasa ale za to dobre wspomnienia po 5 latach użytkowania 124.
Volvo - niska cena zakupu za to drogie częsci, ogólnie zagadka ale już zadałem pytanie na odpowiednim forum.
Czy możecie się podzielić informacjami - jeśli ktoś takie posiada - ile wydaliście do tej pory na naprawy, ile kosztuje np. wymiana paska rozrządu, wymiana sprzęgła itp;
pozdrawiam
Tomek
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=17738


Temat: Wymiana rozrządu - kiedy ??
Witam, jestem bardzo młodym kierowcą, nie znającym sie zbytnio na motoryzacji, właścicielem Rovera 620 sdi rok 96. Moje pytanie brzmi następująco: Co ile kilometrów średnio trzeba wymieniać rozrząd w tym samochodzie? Prosił bym również o poradę czy kupować oryginalne części podczas napraw tego samochodu, czy równie dobre są zamienniki??
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=15997


Temat: [Rover 620 di 97r] Spadek mocy po naprawie pompy
Witam. Otóż jak już wcześniej pisałem silnik nierównie pracował... czesto dymił i "szarpało nim" skakały mu same obroty... Problem okazała sie pompa wtryskowa... i nastawnik... naprawa wyniosła ok. 2 tys. i wszystko chodzi teraz idealnie... tylko jest teraz problem... w zakresie 900 obr. - 2300 obr. silnik jest mniej żwawy... widoczna rożnica jest na biegu jałowym... a natomiast od 2400 obr. - 4000 obr. jest dobrze... mechanik mówił, że coś mu sie tam dotrzeć może... ale dodał rownież, że to może byc zły kąt wtrysku.... i nie można tego teraz ustawic, bo na gwarancji jest .... i ustawiając można stracic gwarancję... proszę o poradę... czy to tak właśnie jest ? Dodam, że roverek miał wymieniany przy tej naprawie kompletny rozrząd.
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=51541


Temat: Prośba o radę w wyborze auta
Użytkownik "Xytras 620 Sdi, Wronki" <s.sikora@trol.pl> napisał w wiadomości
news:ej7c6g$htc$1@host-ip211-14.crowley.pl...


no bez przesady ! - kilka tysiecy na ewentualne naprawy no wiesz ,różne
rzeczy moga sie zdarzyc nie powiem, ale kilka tysiecy ? bez przesady -


Mój przykład:
kpl opon - 709zł
tarcze+klocki 440zł
rozrząd (z wymianą) - 360zł
olej silnikowy+filtr+płyn do chłodnicy - 180zł
zbieżność - 60zł
prostowanie 2 felg - 120zł
świece - 37zł

RAZEM: 1906zł

Same duperele, nic poważnego, w zasadzie wymiany okresowe. Dolicz 2tys. zł na
ubezpieczenie OC/AC/NW, dodatkowo rejestracja... Przesadzam?


--
Pietrek
Rover 25 1.4 2001 r.
Gdańsk
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=6159


Temat: R 111 - jaki olej?

Paski klinowe mozna ocenic wizualnie/sluchowo.
Jesli sa popekane albo piszcza w mokre dni,
a nie daje sie ich juz naciagnac to sa do wymiany.

taaaaa? tylko jak rzetelnie ocenisz czy nie jest popękany, bez zdejmowania
go?!?!
przecież od wewnątrz też mogą być pęknięcia których normalnie nie widać!

naciąganie to ryzyko, podejmowane przez wielu włascicieli, ale zawsze należy
wspomnieć że to ryzyko - jak pęknie pasek, to naprawa raczej nie zamknie się
już w 1000zł a czasami nawet około 5000zł



Pasek rozrzadu nalezy wymieniac "wedlug rozkladu",

czyli co 5 do 6ciu lat lub po limicie km określonym ściśle dla Rovera 111
(tego akurat nie znam dokładnie, ale spodziewam się że wynosi on około 100
000 km, czyli co 100 tys km.)

pozdrawiam

p.s. jeżeli dopiero co kupiłaś ten samochód to proponuje sprawdzić stan
zawieszenia - hydrauliczno gazowe z tego co pamiętam - potrafi przysparzać
kłopotów jeżeli nie doglądane i dbane.
--
Michał
Silverstone 200
'98 1,4 16v




--
Pozdr.

Przemek/Docent620SDi
R 620SDi '97 BRG
c.a. 185000 km

Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=8134


Temat: Dobry fachura w Poznaniu do diesela R620
volman wrote:



Ale do rzeczy. Moja "mała" musi przejść parę drobnych napraw. Generalnie
wszystko się da się w Poznaniu zrobić, pytanie tylko czy dobrze i za ile. Do
wymiany rozrządu nagrałem mechanika z byłego ASO Rovera, ale gość rząda
560zł za komplet części + 500zł za robociznę. Wiadomo, że zrobi to
porządnie, ale coś mi się wydaje, że chce ze mnie zedrzeć.

Ja w Piasecznie pod Warszawą dałem 1000zł za wymianę pasków rozrządu,
napinaczy i takich tam + wymiana oleju, wymiana filtra paliwa, powietrza
no i oleju.


--
Był: krążownik Nissan Laurel 2,8D 1988 R6 320tyś
Jest:
620SDi British Racing Green 96 197tyś


// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=12635


Temat: Jaki silnik w 2(94r.)?
Użytkownik "Zenon" napisał:


Posiadam kanciaka 416 GSI z 1991r. - silnik D16Z2 (pojedyńczy wałek).
Ostanio silnik uległ bardzo poważnemu uszkodzeniu. Naprawa silnika jest
nieopłacalna.

Znalazłem przez internet tani silnik z rovera 216 (1994r.) Niestety
sprzedający nie ma wpisanego numeru w dowodzie, a na silniku nie może go
odnaleźć. Wie tylko, że ma dwa wałki rozrządu.

Jak rozumiem, silnik pochodzi od Rovera 216GTI??


Mam pytanie: Jaki może być
to silnik

Najprawdopodobniej D16A8


oraz czy ewentualnie mogę zamontować go w miejsce D16z2 (czy
będą pasowały łapy,

Prawdopodobnie tak


skrzynia biegów,

Raczej tak, choć GTi może mieć większe sprzęgło i krótsze przełożenia.


elektryka itp).

Hmmm... Nie mam pojęcia.



Nie chciałbym jechać tam na próżno .

Upewnj się najpierw, że silnik jest wart zainterowania pod względem stanu
technicznego.


--
Pozdrawiam.
=============================
Tomi - Wa-wa (Praga/Jelonki)
kilka Roverów było: 214i, Si, 620Ti, 25 1.6
Są dwa: 216i Cabrio i 214Si
tomi(małpa)roverki.pl
=============================
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=10286


Temat: Startery do AUT ODPALASZ ZAWSZE ?
MG wrote:


Elektroniki moze nie ale walnie ci pasek rozrządu lub ewentualnie
przeskoczy na zebach i wtedy to se chłopie narobisz bidy. Ja mam rovera
420 td i ma przebieg ( na liczniku 200 tys) ale mysle ze licznik cofniety
i lekko ma ze 350. No i pali i nie ma problemów. Nie palił to wymieniłem
swiece - 3 szt( czemu maja 3 szt to nie wiem ) i po problemie. Ale jak na
dworzu -30 stopni a samochód pod chmurką no to trzeba akumulator miec
duzy, dobry i trzymnay w domu. Ot i cała filozofia. Napraw samochód a nie
baw sie jakies samostarty ( to dobre do jelczów i starów) a nie do takich
fajnych samochodów jak rover 45.
Pozdrawiam.
420 TD

Ludzie to sie nadaje do "nie do wairy"
Przecież taki starter do zwykłe dodatkowe źródło prądowe pomagające
dokonać rozruch i nie może uszkodzić ani akumulatora ani samochodu. Moge
ci zagwarantować że możesz uzywać taki starterek bez obaw że cos
uszkodzisz pod warunkiem że bedziesz go stosował zgodnie z zalaceniami
producenta.

Moze kolega przez chwile pomyslal o starterach w sprayu?
Tych na bazie eteru czy czegos takiego...

--
Pozdr.
Przemek/Docent - Warszawa-Wawer - docent(maupa)ergobtl.pl
220 coupe T '95 Tahiti Blue 109 kkm + 620SDi '97 BRG 213 kkm
if (IsSet($eco_driving)) { $fun_level = 0; }
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=10436


Temat: [620Si 94r] Obroty ssania,słabnięcie,problemy z odpaleniem
Jestem posiadaczem Roverka 620 Si z LPG. Gdy go kupiłem chodził jak "sieczkarnia". Przeszedłem z nim kilka napraw (naprawa rozrządu, wymiana kopułki, palca rozdzielacza przewodów zapłonowych, układu wydechowego poza katalizatorem). Teraz jest już o niebo lepiej ale pozostało mi jeszcze kilka, drobnych mankamentów jego działania:
- gdy odpalam silnik na zimno (nie mam z tym najmniejszych problemów nawet przy ok. 20 stopniowych mrozach), przerażają mnie obroty ssania które dochodzą nawet do 2000rpm, z tego co wiem powinny wynosić one 1400rpm +-200. Obroty biegu jałowego spadają do normalnych (ok. 850rpm), dopiero gdy silnik nabierze takiej temperatury, że wskazówka temperaturomierza osiągnie połowę zakresu.
Ale wydaje mi się, że 2000rpm, to jest "troszeczkę" za dużo.
- gdy silnik jest zimny lub rozgrzewa się wszystko jest OK, autko zbiera się nawet od 1200rpm, a w górnych obrotach jest jeszcze lepiej (a jeździłem już dosyć niezłymi samochodami m.in. Alfa Romeo 156 2.4JDT), ale po rozgrzaniu autko przestaje tak gwałtownie reagować na dodawanie gazu (jakby "zdechła" połowa momentu obrotowego), głos silnika po dodaniu gazu nie zmienia się, auto bardzo słabo przyspiesza, przy wciśnięciu gazu w "podłogę" zdarza się że przerywa lub najpierw zwalnia a później powoli rozpędza się. jest to najbardziej odczuwalne przy obrotach do 2000rpm, ale i w wyższym zakresie "nie zbiera się" dobrze.
- gaszę rozgrzany silnik i pozostawiam go na jakieś 30-50 min. a następnie przy ponownej próbie odpalenia go, nie jest już tak łatwo jak z zimnym silnikiem, muszę kilkakrotnie obrócić wałem, po czym silnik jakby z trudem zapala.

Wykręciłem świece co prawda nagaru na nich nie było ale nie miały one jasnego koloru, lecz ciemno-brunatny.
Przypuszczam, że przyczyna wszystkich tych anomalii jest wspólna.
Proszę o jakieś wskazówki.

PS. Mam nadzieję, że z Waszą pomocą mój Roverek będzie chodził jak marzenie.
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=24449


Temat: Nowy i od razu parę pytań.
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote


co warto sprawdzić u mechanika? Co może być nie halo? co ew. wymienić
itp?
Pytam trochę na wyrost, ale próbuję sobie przekalkulowac ile hajsu
zarezerwować na ew. naprawy.

Co ile rozrząd się robi w R620? Uszczelka pod głowicą - ruszać jeśli
nie cieknie? Jak zawieszenie wytrzymuje?
I drugie pytanie - o mechanika. Mam mojego magika, naprawdę dobry
majster... spec od hondy. Widziałem u niego kiedyś miśki, parę VW, ale
rovera nigdy, więc się zastanawiam... Czy mechanicznie to całkiem
accord? tylko blachy się różnią?

R 620 Si (rozumiem, ze benzyna skoro piszesz o gazie) to idealna mechaniczna
kopia Hondy Accord 92-98. Rożnice tylko w blachach (choc nie dokonca -
przednie drzwi i przednia szyba pasuja!!!), wiec jak Twoj mechanik zna sie
na Hondzie, to zna się tez na serii 600.
Jak chcesz sie upewnic, ze to Honda, to spojrz o spodu na klapke
bezpiecznikow w kabinie przy nogach kierowcy i przeczytaj napis na tej
klapce. ))

Co do awaryjnosci to jak w Hondzie, dopoki sie serwisuje - to sie nie psuje.
))
Jedyne co kiedys robilem to pompa sprzegla po 200 kkm (w R623).


A no i przy okazji - pytanie o gaz...
Boje się troche spalania, sporo jeżdże po mieście, 15k rocznie po samej
Warszawie. Więc jak to jest z gazem do Roverów? jaka instalacja, co
polecacie? jakiś dobry warsztat w Wawie?

Gaz - wystarczy dobrze zalozona II gen. z emulacja wtrysku.
Ja zawsze jezdze do Wegrowa z Wawy - daleko, ale instalowalem tam 3
samochody (FSO 125p, R623 i R827) i nigdy nie mialem nawet cienia problemu z
zadnym z nich. Instalują lovato.

--
Pozdrawiam,
Maciek (Wa-wa Wola)
R827Si '93 LPG
był R623Si '95 LPG i kilka innych, glownie LPG ))
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=11325