pawiany

Temat: Cold Metal Fury Tour 2007
COLD METAL FURY TOUR 2007


Na trasie zagrają:

RETRIBUTION - thrash metal - Kraków - www.retribution.metal.pl

IMPERIOUS REX - speed metal - Los Angeles (USA) - www.myspace.com/thrashfist

T.A.Z. - thrash metal - Toruń - www.taz.metal.pl

FULL METAL JACKET - thrash/death metal - Piotrków Tryb. - www.fullmetaljacket.metal.pl

Gościnnie na kilku koncertach pojawią się:

HORRORSCOPE - thrash metal - Katowice
HUGE CCM - hc/death metal - Bielsko-Biała
GILOTYNA - thrash/death metal
NEMROD - hc/death metal - Opoczno

START WSZYSTKICH KONCERTÓW - 18.00
CENA BILETÓW - 7/10 zł

Rozkład Jazdy:
19 XI Rzeszów - Rejs
20 XI Kraków - Zaścianek + Huge CCM
21 XI Bielsko-Biała - Rudeboy + Huge CCM, Gilotyna
22 XI Chorzów - Champion + Horrorscope
23 XI Częstochowa - Rura + Horrorscope
24 XI Wrocław - Liverpool
25 XI Poznań - U Bazyla
27 XI Bydgoszcz - Estrada
28 XI Toruń - Bunkier
29 XI Warszawa - Metal Cave
30 XI Opoczno - Smażalnia + Nemrod
Źródło: forceofmetal.fora.pl/a/a,588.html



Temat: Największa objazdowa impreza motoryzacyjna jesieni.
Zapraszam Was na Mobil 1 New Life Tour - największą objazdową imprezę motoryzacyjną jesieni. Odwiedzimy 8 dużych miast (szczegóły poniżej).

Podczas imprez pokazy tańczących samochodów (lowriderów), strefa tuningu oraz pitstop, gdzie bezpłatnie sprawdzimy poziom oleju w silniku i zrobimy dolewkę.

W Strefie Kardio będzie można sprawdzić swój refleks i zrobić badanie wysiłkowe z wykorzystaniem nietypowej pompy olejowej. Dodatkowo, w każdym mieście do wygrania zapas oleju silnikowego na 10 lat.

Pierwsza impreza Mobil 1 New Life Tour już w sobotę 5 września przed Centrum Handlowym M1 w Warszawie.

Szukajcie namiotu-olbrzyma przed centrum handlowym w Waszym mieście!


Rozkład jazdy:

- 5.09 - Warszawa - Centrum Handlowe M1

- 6.09 - Łódź - Centrum Handlowe M1

- 12.09 - Poznań - Centrum Handlowe M1

- 13.09 - Wrocław - Magnolia Park

- 19.09 - Katowice - Centrum Handlowe M1 w Czeladzi

- 20.09 - Kraków - Centrum Handlowe M1

- 26.09 - Gdańsk - Centrum Handlowe Matarnia

- 27.09 - Olsztyn - Centrum Real



Michał (Biuro Prasowe ExxonMobil Poland)
Źródło: mapet-tuning.com/forum/viewtopic.php?t=7507


Temat: INFORMACJE NA TEMAT NOWEGO ROZKLADU JAZDY 2009/10
Z nieoficjalnych informacj, jakie udało mi się uzyskać, w rozkładzie jazdy 2009/2010 czeka nas kilka niespodzianek. Oto one:


IR 51421 "Skanda" rel. Olsztyn Gł. - Warszawa Zachodnia. Kurs obsługiwany dwoma jednostkami EN57. Kursuje 5 7 oprócz 25.XII, 4.IV do 13.VI i od 5.IX.


Pospieszny "Antoni Blank" pojedzie w nowym rozkładzie jazdy do Krakowa. Na stacji Kraków Główny pociąg będzie skomunikowany z
TLK ŚLĄZAK rel. Zielona Góra/Poznań-Przemyśl.


IR "Albatros" w relacji Elbląg - Szczecin Gł. Wagony: 4x B. Kursuje: Oprócz 25.XII, 1.I, 4.IV


Pospieszny "Hutnik" w rel. Olsztyn - Katowice. Kursuje codziennie.


IR "Żuławy" rel. Elbląg - Warszawa Wsch. Zestawienie: 4x B. Z Elbląga kursuje: 5 oprócz 23.XII, 2.IV, a 18.VI – 31.VIII codziennie. Z Warszawy Wsch kursuje: 7 oprócz 25.XII, 4.IV, a 18.VI – 31.VIII codziennie
Źródło: ruciane-nida.org/kmk/viewtopic.php?t=861


Temat: : Czy rozkład jazdy musi być cykliczny
Dawniej tylko pociągi IC, Ex były w tzw. takcie czy inaczej mówiąc, odjeżdżały cyklicznie. Jak najbardziej sprawdzało się to na CMK czy na E65. Ale od kilku lat ustawia się pośpiechy w taktach i czasami jest to strasznym nieporozumieniem, wydłuża czas jazdy i pociąg, zamiast jak najszybciej sie przemieszczać, to czeka na stacjach pośrednich nawet po 20-30 minut. Np. Niemem przyjeżdża do Warszawy o 16.35 i stoi do godziny 17. Zapytałem konduktorów co o tym sądzą, to z uśmiechem odpowiedzieli, "nie mamy na to wpływu a pasażerowie tylko narzekają, bo każdy chce jak najszybciej dojechać" To samo można spotkać na wielu pociągach ze Szczecina do Katowic/Krakowa czy Przemyśla. Postoje na dworcach Wrocław Gł czy Poznań Gł, zamiast 5min trwają po 15-20, tylko po to, żeby rozkład ładnie wyglądał a czas przejazdu jest tu w ogóle nie brany pod uwagę. Stan większości tras kolejowych jest wam znany, coraz bardziej zwalniamy, a rozkłady jazdy jeszcze temu sprzyjają. Moim zdaniem to zniechęca potencjalnego pasażera, dla którego czas to pieniądz i takie wydłużone postoje nie powinny mieć miejsca. Na pociągach posp. brak wagonów barowych(poza wyjątkami), dlaczego ten pasażer skazany na brak możliwości zakupu kawy czy posiłku, dodatkowo musi siedzieć i czekać zbędne 15 czy 20 minut na wielu stacjach, tylko z powodu żeby rozkład był przejrzysty. Ciekawy jestem waszej opini, ale z wielu podróży które odbywam, widzę niezadowolenie ludzi, pośpieszny to nie IC, ale nie znaczy to, że ma stać po drodze zbędne minuty a rozkłady jazdy coraz bardziej temu służą.
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=8669


Temat: : PKP PLK żąda likwidacji pociągów interREGIO
W weekend nie pojedzie kilkadziesiąt pociągów Przewozów Regionalnych.
W sobotę i niedzielę nie pojedzie część pociągów Przewozów Regionalnych - poinformował rzecznik przewoźnika Piotr Olszewski. Wykaz wstrzymanych połączeń jest dostępny na stronie internetowej spółki.
Wśród pociągów wstrzymanych od wtorku przez PKP Polskie Linie Kolejowe znajdują się także połączenia, które są ujęte tylko w weekendowym rozkładzie jazdy.

W sumie na tory nie wyjedzie kilkadziesiąt pociągów, m.in. na trasach: Bielsko Biała-Wrocław, Bydgoszcz-Poznań, Gdynia-Szczecin, Gliwice-Przemyśl, Warszawa-Katowice, Warszawa-Kraków, Kraków-Szczecin, Kraków-Łódź, Kraków-Poznań, Kraków-Przemyśl, Kraków-Wrocław, Warszawa-Poznań, Poznań-Rzeszów, Warszawa-Rzeszów, Wrocław-Bielsko Biała, Zakopane-Warszawa.
Olszewski powiedział, że do niedzieli 9 maja pasażerowie, którzy kupili w przedsprzedaży bilety na odwołane połączenia, będą mogli skorzystać z pociągów PKP Intercity i Tanich Linii Kolejowych. Mogą też zwrócić bilet w kasie Przewozów Regionalnych i otrzymać zwrot pieniędzy bez potrącenia tzw. odstępnego.

źródło : wnp.pl


andrzej_sz, pasażerowie mogą podróżować InterRegio tymi które są w rozkładzie jazdy.
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=10173


Temat: : Linia Żywiec - Sucha Beskidzka
Cytat: Ostatnio słyszałem ciekawe tłumaczenie ze strony dyrektora PR w Krakowie, który wypowiadał się o linii 137 Żywiec-Sucha.

Pan dyrektor PR Kraków lepiej niech się nie wypowiada o linii Żywiec-Sucha i nie podnosi mi ciśnienia. Możesz podać link to tej wypowiedzi?

Cytat: Ponoć deficyt wynikający z połączeń na tej linii sięga 70%, co oznacza rentowność na poziomie 30%.

Przy przeroście biurwy o 400% wcale się nie dziwię.

Cytat: Co do ZKA cały czas zastanawiają się, czy nie na stałe w okresie letnio-ciepłym wprowadzić ZKA.

Niech wprowadzą. Jak chcą mieć mega wojnę z pasażerami i mediami to proszę bardzo. Ale naszej (osób realizujących projekt "Społecznego Rzecznika Pasażera Kolei") upierdliwości wówczas końca nie będzie. To gwarantuję.

Cytat: A tak nawiasem zastanawia mnie jakby wyglądała sytuacja gdyby linia ta w całości podlegała po jeden małopolski lub śląski distrikt?

W rozkładzie jazdy 2009/2010 UMWŚ i PR Katowice uruchomią nową parę pociągów relacji Żywiec-Jeleśnia kursująca w D. Resztą dopowiedz sobie już sam.
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=4330


Temat: : Kolej połączy Wieliczkę, Kraków i Oświęcim
Ludzie opanujcie się!!! W nowym rozkładzie jazdy 10/11 czas jazdy z Krakowa do Katowic jest dłuższy niz w obecnym!!! A to moze oznaczać ,że małopolska nie doczeka się do euro zadnego poważnego remontu! Tylko wieczne dłubanie żeby to wszystko nie..... Wymiana w najbliższym czasie w Jawiszowicach rozjazdów (nie wszystkich) wiosny nie czyni , szybciej nie będzie!!!!
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=8052


Temat: Latający Ślązak (Fliegender Schlesier)

Zdumiewa krótki czas przejazdu do Berlina. Ktoś sprawdzał, ile jedzie się dzsiaj z Bytomia do Warszawy? (tak z ciekawości). Fajnie się to czyta (poza wspomnianym przez Mephira komentarzem autora). Co do torów, to może wynikało to z faktu, że wtedy torowiska były nowsze, a za czasów PL wiele starych frag zostało a i remonty rzadsze? (tak strzelam, bo wiedzy na ten temat nie mam)

Nie ma co porównywać przedwojennej trasy Bytom - Berlin do obecnej Bytom - Warszawa, gdyż to całkiem dwie odmienne rzeczy. Poza tym z Katowic do Warszawy można się dostać na trzy różne sposoby:

1) Katowice - Zawiercie - Częstochowa - Warszawa
2) Katowice - Zawiercie - CMK - Warszawa
3) Katowice - Olkusz - CMK - Warszawa

Najkrótszy czas przejazdu między Katowicami a Warszawą będzie wynosił coś ok. 2 godzin i 45 minut (od 13 grudnia wraz z wejściem nowego rozkładu jazdy), dla pociągów kategorii Intercity, kursujących Centralną Magistralą Kolejową.

Natomiast czas przejazdu pociągu EC Wawel relacji Kraków - Berlin, między Katowicami a Berlinem wynosi coś ok. 8 godzin. Jako ciekawostkę dodam, że odcinki od Opola do Wrocławia i od Wrocławia do granicy z Niemcami są zmodernizowane (V max=160km/h).

Co do torów, masz rację. Przez te wszystkie lata niewiele robiło się w sprawie modernizacji szlaków kolejowych, dopiero ostatnimi czasy coś się w tej kwestii dzieje, jednak w dalszym ciągu jest to zbyt mało, aby większość pociągów w Polsce rozwinęła przynajmniej takie same prędkości jak przed II Wojną Światową. Ale co się dziwić takiemu stanowi rzeczy? Skoro 90% budżetu państwa idzie na drogi, a tylko 10% na kolej, to o czym my rozmawiamy?
Źródło: bytomski.pl/viewtopic.php?t=3271


Temat: : Skok na pospieszne - wrogie przejęcie przez IC
Początek rewolucji na kolei. Dalekobieżne jadą po nowemu

Spółka PKP Intercity, która obsługuje większość połączeń dalekobieżnych w Polsce, chce zmniejszyć liczbę kategorii pociągów. Docelowo mają być tylko dwie - wygodne InterCity i tańsze TLK (Tanie Linie Kolejowe). Część zmian zostanie wprowadzonych w najbliższy poniedziałek. Kilka ekspresów z Warszawy do Katowic, Krakowa i dalej do Krynicy i Zakopanego zostanie przemianowanych na składy typu TLK. Dla pasażerów oznacza to, że bilety stanieją niemal o połowę, np. za przejazd z Warszawy do Krakowa pociągiem "Ernest Malinowski" zamiast 97 zł trzeba będzie zapłacić 54 zł. Pociągi TLK będą się także zatrzymywać na mniejszych stacjach. Na trasie z Warszawy do Krakowa zaczną zabierać pasażerów z Miechowa, Kozłowa i Włoszczowy. Według Beaty Czemerajdy z biura prasowego PKP Intercity postój potrwa bardzo krótko i dlatego czas przejazdu nie powinien się zauważalnie wydłużyć. Pięć ekspresów zacznie zaś kursować jako składy InterCity. Oznacza to, że za miejscówkę zamiast 15 zł trzeba będzie zapłacić 25 zł, ale pasażerowie mogą liczyć w nich na prasę i darmowy poczęstunek. Oto szczegóły zmian. Pociągi ekspresowe zmienione na TLK: | "Ernest Malinowski" z Warszawy do Krakowa, a w weekendy także do Krynicy (wyjazd 6.15) | "Matejko" z Warszawy do Krakowa (wyjazd 15.15) | "Rejtan" z Warszawy do Katowic (wyjazd 10.43) | "Witkacy" z Warszawy przez Kraków do Zakopanego (tylko w piątki, wyjazd o 15.15, powrót w niedzielę) | "Mickiewicz" z Warszawy do Krakowa (wyjazd o 11.15). Pociągi ekspresowe, które zaczną kursować jako InterCity: | "Beskidy" z Warszawy do Bielska-Białej (wyjazd o 7.58) | "Pieniny" z Warszawy przez Kraków do Przemyśla i Nowego Sącza (wyjazd o godz. 17.15) | "Słowacki" z Warszawy do Wrocławia (wyjazd o 12.35). | "Tetmajer" z Gdyni przez Warszawę do Zakopanego (wyjazd w sobotę z Dworca Centralnego o 12.45, powrót w niedzielę). Kilka zmian dotyczy pociągów jeżdżących z Warszawy do Poznania. Definitywnie zlikwidowane zostaną pociągi: TLK "Poznaniak" i ekspres "Przemysław". TLK "Starosta" zamiast o godz. 18.00 z Dworca Centralnego wyjedzie o godz. 19.05, a ekspres "Goplana" będzie kursował tylko w piątki.
Więcej zmian wejdzie w życie w połowie grudnia, wraz z wprowadzeniem nowego rozkładu jazdy. Spółka PKP Intercity planuje m.in. przemianowanie wszystkich pociągów pośpiesznych na TLK.

źródło: gazeta.pl
Źródło: infokolej.pl/viewtopic.php?t=4434